En
پنجشنبه 1 آذر 1403
تماس با ما
پیشنهادات و درخواست ها
استانداردهای روز
عملکرد اجرایی
فیلم آموزشی
تصویر
تاریخچه مسئولیت اجتماعی
بیانیه مسئولیت اجتماعی
چشم انداز و ماموریت سازمانی
معرفی کارگروه
رهبری در حوزه مسئولیت اجتماعی
مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز
درباره مسئولیت اجتماعی
اهداف مسئولیت اجتماعی
اسناد بالادستی
استاندارد مسئولیت اجتماعی
مسئولیت اجتماعی سازمان ها
اهداف گزارش پایداری
صفحه اصلی
چشم انداز و ماموریت سازمان
بيانيه مأموريت شرکت:
شرکت گاز استان آذربایجان شرقی (سهامی خاص) بعنوان یکی از شرکتهای زیرمجموعه شركت ملی گاز ایران درزمينه ارایه خدمات توزیع پایدار و ایمن گاز طبیعی و جايگزيني اقتصادي انرژي پاک گاز باسایر سوختهای فسیلی، ازطریق طراحی، اجرا، بهره برداری و نگهداری پروژه های گازرسانی بمنظور پاسخ به نيازهاي متقاضیان و مشترکین از جمله بخشهای خانگی، عمومی و صنعتی استان آذربایجان شرقی درچارچوب دریافت، توزیع، فروش و حق العمل کاری عملیات با پایبندی به قوانین و استانداردهای مرجع، و تکیه بر توانمندی و تخصص کارکنان خبره و متعهد و زنجیره تامین توانمند فعالیت مي نمايد.
بيانيه چشم انداز شرکت :
برترین
شرکت خدماتی استان و یکی از سه شرکت
برتر
گاز استانی کشور تاسال 1404 با تمرکز براهداف کلان زیر:
ب
یشترین سهم جایگزینی گاز طبیعی با سایر سوختهای فسیلی
ر
شد سطح کیفیت خدمات توزیع گاز طبیعی به مشتریان
ت
وسعه پایدار فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی
ر
شد مستمر بهره وری عملیات شرکت
ی
کی از شرکتهای برتر خدماتی استان و کشور
ن
وآوري در ارایه
خدمات و فناوری های گازرسانی
(
برای سنجش میزان تحقق هریک از این اهداف کلان شاخصهای کلیدی عملکرد در داشبورد مدیریت تعریف شده و پایش می شوند
)
بيانيه ارزشهاي سازمانی:
ارزشهاي بنيادين:
زیستمحیطی: رعایت استانداردها و الزامات زیستمحیطی در توسعه و نگهداري.
بهداشت و ايمني: جديت در ايجاد و حفظ شرايط محيط كار ايمن و بهداشتي.
احترام متقابل: احترام به شخصیت ، اعتقاد و کار یکدیگر عليرغم اختلاف نظر احتمالي.
روابط انساني: تكريم كاركنان به عنوان عامل اصلي توسعه و رشد و رعايت كرامت انساني.
هماهنگی:
درك و ايجاد هماهنگی بين فعالیتهای فردی
با فعالیتهای بخشي و سازماني.
پشتکار : سعی و تلاش بی وقفه و مبارزه با ناامیدی و یأس در انجام کارها تا سرمنزل مقصود.
درستکاری و صداقت:
دوري از پنهان كاري و ناراستي حتي در شرايط فشار و پاسخگويي شفاف به ابهامات.
تعهد کاری:
متعهد بودن نسبت به انجام صحيح فعاليتها و برنامه ها و وظیفهشناسی در اتمام امور محوله.
وقت شناسی:
ارزش قايل شدن به زمان و انجام وظايف محوله با سرعت عمل مناسب در زمان تعیین شده.
مسئوليت اجتماعي: تعهد عملي به رعايت منافع بلند مدت جامعه بزرگتر و تلاش براي بهبود وجهه شركت نزد جامعه.
همکاری و همياري:
کارگروهی هدفمند در انجام وظایف محوله
،
داشتن روحیه همکاری و همدلی و دلجویی از همکاران.
حفظ سلامت روانی
:
تعادل کار و زندگی، مهار فشارهای روانی، تفریح درکنار کار کردن، نگرش مثبت ذهنی و اشتیاق.
ارزشهای كسب و كار:
بهبود كيفيت: تاكيد بر درك و ارزيابي و بهبود مستمركيفيت خدمات و محصولات.
قانون مداری: رعايت كامل الزامات قانوني و حكومتي و پاسخگويي و شفاف سازي عملكرد.
مشتریمداری: سرلوحه قراردادن نیازهای مشتریان و متقاضيان و ارتباط مؤثر با كليه آنها.
رقابت سالم: رعایت اصول اخلاقی و حرفهای در تعامل و مقايسه با شرکت های خدماتی مشابه.
وفاداری: روحیه تعلق خاطر داشتن نسبت به سازمان و وفاداری و عدم ترک كار حتي در شرايط سخت.
نوآوري: تفکر منطقی و يافتن راههای تازه انجام کارها با خلاقيت و يادگيري و آموختن تجارب و دانش جدید.
توسعه شراكتها: تعامل و هم افزايي با ساير سازمانهاي اجرایی و تفاهم و همكاري براي نيل به اهداف سازماني
صاحبان سهام: تلاش برای تحقق حقوق و انتظارات صاحبان سهام شرکت و پاسخگويي و جلب رضایتمندی ايشان.
سودآوری شرکت:اعمال تفكر اقتصادي و مدیریت بهینه هزینه ها و رشد درآمدهای شرکت با تلاش بیشتر و سخت کوشی