پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1399
کد 14

در راستای عمل به مسؤولیت های اجتماعی انجام گردید:

دیدار کارکنان اداره گاز شهرستان ویژه مرند با سفیران سلامت در این شهرستان

در راستای عمل به مسؤولیت های اجتماعی، مسؤولین و کارکنان اداره گاز شهرستان مرند در معیت فرمانده بسیج ادارات شهرستان ویژه مرند، با سفیران سلامت در این شهرستان دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس اداره گاز مرند در این خصوص گفت: این دیدار صمیمی مقارن با دوازدهم بهمن ماه، آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی انجام گرفت تا با یادآوری خاطرات انقلاب شکوهمند اسلامی و رشادت های رزمندگان سلحشور دوران دفاع مقدس، نمودی از حرکت جهادی و خستگی ناپذیر جامعه پزشکی در عرصه خدمت به میهن و حفظ سلامت مردم باشد.
یحیی قاسم زاده افزود: از زمان شیوع همه گیری بیماری کرونا، بیشترین بار مسؤولیت بر دوش سفیران سلامت بوده و این همه مردم در قبال این تلاش و سخت کوشی موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی می باشند.
وی با اشاره به اقدامات لازم در حفظ سلامت و ایمنی کارکنان و مراجعین اداره گاز تصریح کرد: در راستای مسؤولیت های اجتماعی با پیوستن کارکنان به پویش من ماسک می زنم، ضدعفونی مداوم محیط اداری، نصب دستگاه ضدعفونی رعایت فاصله اجتماعی و... تلاش گردیده باری از دوش سفیران سلامت برداشته شود.
خاطرنشان می گردد: کارکنان اداره گاز شهرستان مرند در معیت سرهنگ تقی زاده فرمانده بسیج ادارات این شهرستان با حضور در بیمارستان آیت ا... کوه کمری، از سفیران سلامت و پزشکان و پرستاران آن مجموعه با نثار شاخه گل تشکر و قدردانی نمودند.